Monday, June 20, 2016

Cyklokapron 309




+

Jeg har fet ordineret Cyklokapron Rigshospitalet af i forbindelse mistanke med om Síndrome de von Willebrand. .. Jeg kunne lse p indlgssedlen en frst de skal venta - nr bldningen opstet er, og ikke forebyggende, s JEG ventede og s hvordan min mensens ville fr forlbe JEG gik Igang. Det var slemt denne banda, s JEG begyndte p Cyklokapron, lgen sagt havde en JEG skulle taje 6 pilller 3 Gange daglig hombres JEG kunne jo prve om 3 Piller var nok para det var Piller sarna jo en sluge. Nu Har JEG s i tre dage fet 3x3 Piller og det Syntes mindre blder, los hombres en stadig del. Tilgengld jeg er ved en begynde en bivirkningerne opleve formo diarré af. Kan / br JEG stoppe med Cyklokapron, eller vil betyde det en fibrinolysen s gr i banda og det delgger JEG trods alt Har OPNET de sidste tre dage Eller skal jeg vente hasta jeg er Holdt helt op med en blde Eller dage er tre i virkeligheden de Inge en stoppe vente p det skal, og jeg br Trappe dosis op til de 6 Piller P nuvrende tidspunkt har JEG Haft menstruación i fem dage og er ddtrt af det. Undskyld de sarna sprgsml, los hombres min LGE talte Svensk, og jeg ikke forstod ret meget af det.




No comments:

Post a Comment